Deilig karamellpudding

Comments
2 Responses to “Deilig karamellpudding”
  1. Greta S. Elverhaug sier:

    Hei!
    Kjøpte min første boks med gresk youghurt i går… Nå har jeg og dattera mi spist opp nesten alt; youghurt, mandler og frukt. Har du gode oppskrifter og tips der gresk youghurt er en ingrediens?
    Vi har forresten laga eplepaien mange ganger etter at dattera mi fant oppskrift på siden din. Den er helt nydelig!

    • frutimian sier:

      Hei Greta! Ja, er ikke gresk yoghurt innmari godt! Jeg elsker det og bruker det mye som du beskriver her. Jeg bruker det også til tzatziki. Jeg rekker ikke å legge ut noen oppskrifter med det i dag, men jeg lover at det kommer🙂
      Så bra at eplepaien falt i smak!
      Vennlig hilsen Marit

Legg igjen en kommentar

